“Культура їсть стратегію на сніданок». Ці слова, Пітера Друкера, згадують, коли розповідають історії про успіх та його секрети у великих компаніях.
Підвищення продуктивності, збільшення долі на ринку – те, що є цілями для будь-якої компанії, не можливі без сильної організаційної культури. Блискуча стратегія, сама по собі, результату не дає.
Компанії-члени Насіннєвої асоціації України та сама асоціація, це, організації, які застосовують ціннісні підходи, працюють системно та є каталізаторами якісних змін на ринку насіння та постійного розвитку насіннєвої галузі.
Насіннєвий бізнес в Україні — один з небагатьох бізнесів в українському АПК, який конкурентний, технологічний, оснований на використанні інтелектуальної власності.
Чому, це так?
По-перше: сильна організаційна культура — це і стиль роботи, і цінності компаній.. А що, на мій погляд, ще важливіше — це один з основних способів здійснення ефективної організаційної діяльності.
По-друге: насіннєві та селекційні компанії, це організації, чия ідентичність і цінність засновані на відкриттях і інноваціях, які традиційно конкурують в плані нових відкриттів, запатентованих сортів та технологій, щоб підвищити цінність бізнесу, задають тренд високих культурних вимог, у тому числі, щоб сформувати тренд впізнаваності насіння, яке виробляється в Україні, як якісного продукту.
По-третє: здатність до змін та системність у роботі. Сьогодні, це одні з основних якостей компанії, не готові до системної роботи, не гайте час.
Виходячи, з цього, ми, як асоціація, члени якої, є насіннєві компанії, кожна з яких, є зразком успішної діяльності, і насіннєвий ринок в Україні, потенціал розвитку галузі, розвиваємо як сектор – інноваційний, інтелектуальний, цінності та поведінка кожного виробника/компанії формують думку про Україну, як селекціонера та виробника насіння, у цілому та визначають наш авторитет та імідж для паритетного входження України у світовий ринок насіння. Ставлячи питання, як входити і чи будете ви у насіннєвому бізнесі, є 2 фундаментальних питання:
1.Чи готові ви вести діяльність в умовах високої організаційної культури?
- З якими ціннісними пропозиціями ви повинні вийти на ринок і, хто та, в який спосіб їх реалізовуватиме?
Конкретна сильна культура кожної компанії та професійного галузевого об’єднання займає центральне місце у розвитку АПК.
Матеріал вперше опубліковано на сайті landlord.ua