Add new comment

Чи існує організаційна культура на ринку насіння? Можливості впливу на неї

18.01.2018

“Культура їсть стратегію на сніданок». Ці слова, Пітера Друкера, згадують, коли розповідають історії про успіх та його секрети у великих  компаніях.

Підвищення продуктивності, збільшення долі на ринку – те, що є цілями для будь-якої компанії, не можливі без сильної організаційної культури. Блискуча стратегія, сама по собі, результату не дає.  

Компанії-члени Насіннєвої асоціації України та сама асоціація, це, організації, які застосовують ціннісні підходи, працюють системно та є каталізаторами якісних змін на ринку насіння та постійного розвитку насіннєвої галузі.

Насіннєвий бізнес в Україні —  один з небагатьох бізнесів в українському АПК, який конкурентний, технологічний, оснований на використанні інтелектуальної власності.

Чому, це так?

По-перше: сильна організаційна культура — це і стиль роботи, і цінності компаній.. А що, на мій погляд, ще важливіше — це один з основних способів здійснення ефективної організаційної діяльності.

По-друге: насіннєві та селекційні компанії, це організації, чия ідентичність і цінність засновані на відкриттях і інноваціях, які традиційно конкурують в плані нових відкриттів, запатентованих сортів та технологій, щоб підвищити цінність бізнесу, задають тренд  високих культурних вимог, у тому числі, щоб сформувати тренд впізнаваності насіння, яке виробляється в Україні, як якісного продукту.

По-третє: здатність до змін та системність у роботі. Сьогодні, це одні з основних якостей компанії, не готові до системної роботи, не гайте час.

Виходячи, з цього, ми, як асоціація, члени якої, є насіннєві компанії, кожна з яких, є зразком успішної діяльності, і насіннєвий ринок в Україні, потенціал розвитку галузі, розвиваємо як сектор – інноваційний, інтелектуальний, цінності та поведінка кожного виробника/компанії формують думку про Україну, як селекціонера та виробника насіння, у цілому та визначають наш авторитет та імідж для паритетного входження України у світовий ринок насіння.  Ставлячи питання, як входити і чи будете ви у насіннєвому бізнесі,  є 2 фундаментальних питання:

1.Чи готові ви вести діяльність   в умовах високої організаційної культури?

  1. З якими ціннісними пропозиціями ви повинні вийти на ринок і, хто та, в який спосіб їх реалізовуватиме?

Конкретна сильна культура кожної  компанії та професійного галузевого об’єднання займає центральне місце у розвитку АПК.

Матеріал вперше опубліковано на сайті landlord.ua