ТОВ "Агробонус": результати 2011 р., плани на 2012 р.

Мета компанії «Агробонус» – всебічне обслуговування підприємств агросектору на основі новітніх технологій та ефективних бізнес-підходів. Результати минулого року підтвердили актуальність і дієвість такої стратегії. «Агробонус» входить у 2012 рік з потужними досягненнями і новими напрацюваннями. А отже, на клієнтів компанії чекають вигідні пропозиції, плідна співпраця та успішний результат. Ну а відпочинок на Канарах – приємний додаток до цього…
 
Навіть на активно зростаючому аграрному ринку поступ «Агробонусу» вражає своєю динамічністю. Якщо в 2010 році працювало шість представництв цієї компанії, то за минулий рік «Агробонусом» охоплена майже вся Україна. Регіональна мережа компанії зросла до 24 представництв, котрі входять до п’яти дирекцій.
Кількісний ріст супроводжується підвищенням якісних показників. У регіонах роблять усе необхідне, щоб нові команди працювали злагоджено, були на рівні завдань, які висуває компанія. Проводяться семінари, тренінги, ефективне навчання персоналу. Тут розуміють, що людський чинник – це головна складова будь-якої компанії, основний капітал, який потребує потужних вкладень і розвитку.
А в цілому, всі кроки компанії є вивіреними та своєчасними: фінансові та ринкові результати є наочним тому підтвердженням. Так, ставилось за мету зайняти 5-7% ринку імпортного насіння і розширити ринок пестицидів. Амбіційні цілі досягнуті. В цьому році щодо посівного матеріалу планка зросла до 10-12%, а по ЗЗР планується освоїти 2-3% ринку.
І головне, що така потужна динаміка зростання орієнтована на успіх та результат клієнтів «Агробонусу». «У 2012 рік ми входимо зі стратегією пакетного обслуговування – будемо реалізовувати насіння, засоби захисту рослин, мікродобрива, а також технологічний супровід в одному пакеті», – наголосив генеральний директор компанії Людмила Василенко. Ці пакети можуть дещо змінюватись, але компанія націлена на всебічне та якісне задоволення потреб споживачів.
Для «Агробонусу» запити конкретного господарства є першочерговими. Компанія ефективно працює як з холдингами, так і з середніми та малими господарствами. Активно розвивається технологічний супровід, котрий, зокрема, включає навчання агрономів, польовий аудит, закладення демополів. Вони тепер будуть по всій Україні, як і проведення локальних та загальнонаціональних днів поля.
Щороку з середини лютого до середини березня «Агробонус» влаштовує навчання для клієнтів. Для сформованих груп проводиться комплексний продукт-тренінг, щоб кожен клієнт знав усе необхідне про перспективні новинки, особливості продуктового ряду, технології тощо.