Чи існує організаційна культура на ринку насіння? Можливості впливу на неї

18.01.2018

“Культура їсть стратегію на сніданок». Ці слова, Пітера Друкера, згадують, коли розповідають історії про успіх та його секрети у великих  компаніях.

Підвищення продуктивності, збільшення долі на ринку – те, що є цілями для будь-якої компанії, не можливі без сильної організаційної культури. Блискуча стратегія, сама по собі, результату не дає.  

Компанії-члени Насіннєвої асоціації України та сама асоціація, це, організації, які застосовують ціннісні підходи, працюють системно та є каталізаторами якісних змін на ринку насіння та постійного розвитку насіннєвої галузі.

Насіннєвий бізнес в Україні —  один з небагатьох бізнесів в українському АПК, який конкурентний, технологічний, оснований на використанні інтелектуальної власності.

Чому, це так?

По-перше: сильна організаційна культура — це і стиль роботи, і цінності компаній.. А що, на мій погляд, ще важливіше — це один з основних способів здійснення ефективної організаційної діяльності.

По-друге: насіннєві та селекційні компанії, це організації, чия ідентичність і цінність засновані на відкриттях і інноваціях, які традиційно конкурують в плані нових відкриттів, запатентованих сортів та технологій, щоб підвищити цінність бізнесу, задають тренд  високих культурних вимог, у тому числі, щоб сформувати тренд впізнаваності насіння, яке виробляється в Україні, як якісного продукту.

По-третє: здатність до змін та системність у роботі. Сьогодні, це одні з основних якостей компанії, не готові до системної роботи, не гайте час.

Виходячи, з цього, ми, як асоціація, члени якої, є насіннєві компанії, кожна з яких, є зразком успішної діяльності, і насіннєвий ринок в Україні, потенціал розвитку галузі, розвиваємо як сектор – інноваційний, інтелектуальний, цінності та поведінка кожного виробника/компанії формують думку про Україну, як селекціонера та виробника насіння, у цілому та визначають наш авторитет та імідж для паритетного входження України у світовий ринок насіння.  Ставлячи питання, як входити і чи будете ви у насіннєвому бізнесі,  є 2 фундаментальних питання:

1.Чи готові ви вести діяльність   в умовах високої організаційної культури?

  1. З якими ціннісними пропозиціями ви повинні вийти на ринок і, хто та, в який спосіб їх реалізовуватиме?

Конкретна сильна культура кожної  компанії та професійного галузевого об’єднання займає центральне місце у розвитку АПК.

Матеріал вперше опубліковано на сайті landlord.ua